poniedziałek, 2 maja 2016

Hmmmm.....

Nie potrafię kręcić rurek, nie potrafię pleść , a ciągle mnie ta makulatura kusi :)

Kusi i prześladuje.

Zobaczcie wystawę sklepową w naszym mieście , czyż nie piękna ???  









Skoro nie potrafię wyplatać , to pomyślałam ,że zrobię coś prostszego.
Ale .....prosto nie było i łatwo nie było :)
Rurki niestety nadal krzywe :(
Może ciut lepiej mi się robiło podkładke w ten sposób niż wyplatając.
Zobaczcie same
ciut koślawa, ale..... może kiedyś będzie lepiej :)  ...oby.... 

Teraz powinnam ją jeszcze polakierować, tak mi się wydaje
muszę zaczerpnąć informacji :)
nie znam się na tym kompletnie


 Średnica ok 16 cm



Myślę,że Was nie zanudziłam :)
Mam pomysł na następną pracę, ale czy podołam ???
Miłego dnia Wam życzę
pozdrawiam Gosia
 


2 komentarze:

  1. Aleś była szybka,super Ci wyszło,wystawa sklepowa świetna,a ja teraz poczekam na Twój koszyczek!Wiem,że dasz radę i za niedługo pokażesz,więc kręć dalej,bo dobrze Ci idzie:)

    OdpowiedzUsuń